קליפרס-בוסטון ויוסטון-דנבר ברביעי נפלא / רועי ויינברג

לא פחות מ-11 משחקים הלילה, כשהפוקוס יהיה על מפגש בין בוסטון הנפלאה לקליפרס מוכת הפציעות. ניקולה יוקיץ' ודנבר ינסו לעצור את יוסטון הרותחת של הארדן, מינסוטה תפגוש את יוטה ואורלנדו המשתפרת את טורונטו.

05:00-לוס אנג'לס קליפרס (5-9)-בוסטון סלטיקס (2-11)

רצף עשרת הניצחונות של בוסטון נגמר מול סקרמנטו המפתיעה לטובה, אבל הסלטיקס יכולים להיות אופטימיים. גם בלי גורדון היווארד ששבר את היד באחת הפציעות המבאסות של הזמן האחרון, הקבוצה מרשימה. קמבה ווקר ממשיך את היכולת הגבוהה שהראה כל הקריירה, והפעם בקבוצה טובה, כשלצידו ג'יילן בראון פורח (20.2 נקודות ו-8.2 ריבאונדים מאז הפציעה של היווארד), כשטייטום ודניאל ת'ייס נותנים הגנה טובה ולא זוכים למספיק קרדיט על זה.

היום הם פוגשים קליפרס שניצחה שניים משלושה משחקים בלי קוואי לנארד, שבספק הערב. מי שממלא את החלל הריק זה פול ג'ורג' שחזר מהפציעות בכתפיים בכושר אדיר וקולע 29.3 נקודות ב-24 דקות למשחק (56.3% מהשדה, 52.2% מהשלוש). שחקני קצה הספסל של הקליפרס – רודני מקגורדר, ג'רום רובינסון, טרנס מאן ומו הרקלס – נותנים הגנה טובה שתשתפר כשפטריק בברלי צפוי גם לשחק. המאזן שלהם לא מדהים, אבל מאזן של 2-7 כשקוואי משחק הוא נתון מעודד.

זאת השאלה הגדולה של הערב. אם הוא משחק יהיה מעניין לראות איך בוסטון תשמור עליו ועל ג'ורג', כשהייתי רוצה לראות את מרקוס סמארט על קוואי ואת טייטום או בראון על ג'ורג'. הסלטיקס הם אחת הקבוצות היחידות בליגה שיכולות להתחרות באורך של פורוורדי הקליפרס, מה שנותן להם מצ'-אפ נהדר מולם והופך את המשחק למעניין מאוד אם לנארד ישחק. אם לא, זה סיפור אחר לגמרי. בוסטון קבוצה טובה יותר מהמארחת חסרת-קוואי, במיוחד כשג'ורג' עדיין תחת הגבלת דקות. אני מקווה שקוואי ישחק, לכן אלך עם הקליפרס בקושי.

04:00-דנבר נאגטס (3-9)-יוסטון רוקטס (3-11)

יוסטון ניצחו 8 משחקים ברציפות, בזכות ג'יימס הארדן שנראה כמו מועמד ל-MVP. הרוקטס סופגים 95.9 נקודות פר 100 פוזשנים כשהוא על המגרש כשהוא נהדר בשני צדדי המגרש. הוא עם 39.2 נקודות ב-25.4 זריקות, 5.6 ריבאונדים ו-7.6 אסיסטים למשחק. המספרים האלה כמעט זהים לשנה שעברה (36.1 נקודות, 24.4 זריקות, 6.6 ריבאונדים, 7.5 אסיסטים למשחק). ההבדל הגדול נמצא בבידודים של הארדן – 41% מסך מהלכיו השנה לעומת 49% מהשנה שעברה, ובכך שהוא מגיע הרבה יותר לקו. אנחנו כן רואים אותו קצת יותר קבוצתי, בין היתר הודות לשילוב של ראסל ווסטברוק לידו שמאפשר לרוקטס להפריד ביניהם, לפחות על הנייר. ברצף הניצחונות האחרון של יוסטון הארדן משחק 38 דקות, אבל ראסל לא היה בריא לחלוטין בתקופה הזאת.

בדנבר הסיפור שונה. הסופרסטאר שלהם, ניקולה יוקיץ', לא שולט בליגה ברמה של הארדן אבל אחרי פתיחת עונה מנומנמת ניצח 6 מ-7 המשחקים האחרונים עם 15.9 זריקות, 7 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים למשחק. הנאגטס, כקבוצה, לא קולעים באחוזים טובים מלבד המיד-ריינג' כשהם חלשים בטבעת ובשלשות מהפינה. הם עדיין מצליחים לנצח בזכות הגנה טובה, לצד יכולת אדירה של פול מילסאפ שנראה כמו השחקן שהיה באטלנטה של 2015 ומחזיר את השעון לאחור.

מילסאפ ויוקיץ' יהיו משמעותיים מאוד היום, אבל השאלה הגדולה היא ההגנה של דנבר על הרוקטס ובפרט על הארדן. הארדן ב-form אדיר, אבל חשוב להכניס את הרצף שלו לפרופורציות – הוא פגש רק שתי קבוצות הגנה טובות, אבל קלע מול אחת (אינדיאנה) 44 נקודות ומול השנייה (הקליפרס עם קוואי) 47. דנבר בערך ברמה שלהם, אבל אין להם שומר אישי שיכול להאט את הארדן, לפחות עד שיביאו מישהו כמו אנדרה איגודלה בטרייד – גארי האריס וטורי קרייג לא עשו עבודה מדהימה בשנה שעברה. לכן אני מאמין שהרצף ימשיך, הזקן יקלע מעל 40 נקודות ויוסטון תנצח בחוץ.

03:00-מינסוטה טימברוולבס (6-8)-יוטה ג'אז (5-8)

משחק מעניין נוסף בין שתי קבוצות שהגיעו לעונה עם ציפיות שונות. יוטה ציפתה לפלייאוף מתחילת העונה ובדרך הנכונה לשם עם הגנה טובה מאוד. ההתקפה עדיין לא לגמרי שם ואנחנו רואים חוסר יציבות של קבוצה חדשה עם הפסדים לממפיס ולמינסוטה לפני יומיים (נפלאות הלו"ז של ה-NBA, ולא בפעם האחרונה היום). בויאן בוגדנוביץ' מצוין ומייק קונלי נכנס לכושר במשחקים האחרונים עם 4 אסיסטים על 1.7 איבודים ו-15 נקודות למשחק. מי שנראה קצת אבוד זה ג'ו אינגלס מהספסל, כשהזריקות שלו לא נכנסות באחוזים שראינו בעבר.

רבים חשבו שנראה את מינסוטה שוקעת אחרי פתיחת עונה טובה, אבל הם עדיין צפים ויציבים סביב ה-50% בתקופה האחרונה, גם כשאנדרו וויגינס בחוץ. קארל אנטוני טאונס אדיר בהתקפה, האחוזים של רוברט קובינגטון דומים למה שראינו ממנו בשנים האחרונות והקו האחורי עם ג'ף טיג וג'ארט קולבר המסקרן מאוד אחלה.

הקו האחורי של שניהם ניצח לפני יומיים את אותה יוטה, כשהפעם גם אנדרו וויגינס צפוי לשחק. מה אנחנו יכולים ללמוד מהמשחק ההוא לקראת המשחק הזה? בעיקר ההגנה של מינסוטה על מיטשל שנעצר על 5 מ-23 מהשדה. ג'וש אוקוגי עשה עבודה טובה, אבל רוב הזריקות הן זריקות שהוא בד"כ מכניס. לכן אני מאמין שהיום נראה משחק יותר טוב ממנו. לכן גם כאן נראה ניצחון חוץ של יוטה, במשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.

02:30-טורונטו ראפטורס (4-9)-אורלנדו מג'יק (7-6)

שחזור סיבוב ראשון מהשנה שעברה בין 2 קבוצות מעניינות במיוחד. בפינה השמאלית יש לנו אורלנדו שמתאוששת מפתיחת עונה אסונית וניצחה 4 משחקים מחמשת האחרונים כשהם קולעים 112 נקודות על פילדלפיה נטולת אמביד ו-102 באינדיאנה, כשניקולה ווצ'ביץ' נראה כמו אול-סטאר וטרנס רוס נראה שוב כמו מועמד לשחקן השישי של העונה. הם לא יתמידו ברמה הזאת – אוון פורנייה לא יקלע ב-54% מהשדה לאורך עונה שלמה – אבל זה הספיק להם כדי למחוק פתיחת עונה רעה ולהיות בעמדה טובה לפלייאוף, כשהם אחת מקבוצות הדרג השני הטובות במזרח.

הבעיה עבורם היא שהיום הם פוגשים אחת מקבוצות הדרג הראשון במזרח. טורונטו ניצחו 9 מ-13 עם לוח משחקים קשה שכלל את הקליפרס, הלייקרס, המאבריקס, הבלייזרס והבאקס. פסקל סיאקם בכושר נפלא ויכול לסיים בחמישיית הליגה הראשונה וכששחקני המשנה בחוץ אנחנו רואים את המחליפים של המחליפים פורצים – כריס בושיי, טרנס דיוויס ומאט תומאס משחקים היטב.

מה השאלה של המשחק הזה? ההתקפה של אורלנדו נגד ההגנה של טורנטו. ואן וליט כנראה ישמור על פורנייה, מה שייתן לפולץ מצ'-אפ אתלטי בדמות נורמן פאוול. ההתקפה של אורלנדו לא מדהימה כמו שאפשר לחשוב מהנתונים הראשונים ומול אחת מחמש ההגנות הטובות ביותר באן.בי.איי הם כנראה יעצרו על פחות מ-110 נקודות. ניצחון משכנע של טורונטו.

02:00-וושינגטון וויזארדס (8-3)-סן אנטוניו ספרס (9-5)

משחק בלי הגנות. אצל וושינגטון זה עוד מובן, למרות שהם קבוצה יותר כיפית ממה שהיה ניתן לחשוב בתחילת העונה. 4 משחקים מה-11 נגמרו בהפרש חד ספרתי, ב-5 מתוכם שתי הקבוצות עברו את 110 הנקודות (ובאחד נוסף הוויזארדס הפסידו 131-109). בראדלי ביל עושה הכל נכון, איזייאה תומאס נראה כמו רכז פותח לגיטימי והגבוהים המחליפים, מו וגנר ודיוויס ברטנס, קולעים באחוזים נאים מהספסל. אף אחד מהם לא נמצא בליגה בזכות יכולות ההגנה שלו, אבל הם הופכים את הוויזארדס לקבוצת ליג פאס חביבה לגמרי.

גם במשחקים של הספרס יש קליעה בקצב גבוה, אבל ההגנה שלהם מזעזעת. רצף 6 הפסדים הוא הארוך ביותר שלהם בתקופת גרג פופוביץ' ובמאה ה-21, כשבתקופה הזאת ההתקפה לא רעה בכלל אבל ההגנה לגמרי לא שם. משהו בשילוב בין דיונטה מארי והמשחק המהיר לאיטיות והמיד-ריינג' של דרוזן לא עובד, נוסף על ההזדקנות המורגשת במשחקו של למרקוס אולדריג'.

למזלם, היום הם פוגשים את הקבוצה היחידה ששומרת יותר רע מהם. הולך להיות כאן סקור גבוה כשלספרס יש את הכלים (מארי) לעצור את ביל. לוושינגטון אין יכולת להתמודד עם התקפה שבאמת נראית יחסית בסדר סה"כ, ולכן סן אנטוניו תעצור את כדור השלג ותנצח. משחק שהוא חובת ניצחון עבורם.

03:00-שיקגו בולס (10-4)-דטרויט פיסטונס (9-4)

דטרויט שיחקה שני משחקים עם בלייק גריפין והפסידה את שניהם, כשהקבוצה עם ארבעה הפסדים ברציפות והפגרה הארוכה שלהם, 5 ימים בין משחק למשחק, יכולה לעשות להם טוב כשהוא חוזר לכושר מלא. העדרו של רג'י ג'קסון משפיע והניסיון של שילוב ברוס בראון בחמישייה כרכז נחל הצלחה בינונית עד עכשיו, כשדריק רוז נותן כוח אש חשוב מהספסל. לוק קנארד קולע באחוזים טובים, אבל הם קבוצה מאוד פושרת עד כה.

היום הם פוגשים קבוצה שלא רחוקה מהם במאזן, אבל נראית פחות טוב. הבולס ניצחו רק את הניקס מחמשת המשחקים האחרונים כשההגנה שלהם יחסית טובה, אבל ההתקפה לא מתפקדת למרות הכישרון. לאורי מרקנן לא משולב כמו שצריך בהתקפה וכך גם אוטו פורטר. הם מגיעים לטבעת יותר מכל קבוצה בליגה, אבל קולעים באחוז הנמוך ביותר בטבעת מכל הקבוצות. כשהם פוגשים קבוצה שיש לה את אנדרה דראמונד בצבע, ההתקפה שלהם לא תגיע לשום מקום, ולכן נראה ניצחון של דטרויט במשחק שרבים לא ירצו לזכור.

02:30-מיאמי היט (3-9)-קליבלנד קאבלירס (9-4)

משחק טוב בין 2 קבוצות עם מאזנים הפוכים. רבים דיברו על ההצלחה של מיאמי העונה כשבשבוע האחרון הם ניצחו שלוש קבוצות חלשות, אחת מהן היא קליבלנד. ההתקפה המאוזנת, גם כשג'סטיס ווינסלו בחוץ, ממשיכה לעבוד נהדר וההיט עם פתיחת עונה נפלאה והטובה ביותר שלהם מאז ימי לברון ג'יימס.

היום הם פוגשים קליבלנד לא רעה בכלל, למרות המאזן העגום. קולין סקסטון וקווין לאב פתחו די טוב את העונה וכך גם טריסטן תומפסון, אבל ההתקפה הקבוצתית שלהם עדיין לא לגמרי שם ודריוס גארלנד מתרגל לאט לאט לליגה. אנחנו יכולים לראות הפתעות מקבוצות צעירות כאלה ואולי היום נראה הפתעה נוספת כזאת, כשקליבלנד תתפוצץ ותדהים את הליגה.

02:30-ברוקלין נטס (8-5)-שרלוט הורנטס (8-6)

משחק בין שתי קבוצות שמשחקות באופן שונה ממה שציפו העונה, אחת לטובה ואחת לרעה. שרלוט, אחרי 10% מהעונה, במקום השמיני במזרח ששווה פלייאוף. איך זה קרה? פרשנים מסוימים יטענו שכוח טבע מכריח את ההורנטס להישאר במקום 8-12 במזרח, בין אם הם ישחקו עם הדרים טים של 1992 או עם הפועל גבת/יגור בגלגולה הנוכחי. פרשנים אחרים יציינו את דבונטה גרהאם, הגניבה (בחירה 34) של שרלוט שבשנתו השנייה בליגה קולע 18 נקודות עם 7 אסיסטים וממלא את הואקום של קמבה. טרי רוזייר משלים אותו טוב ופי ג'יי וושינגטון הרוקי נותן טאץ' יפה מקדימה.

בברוקלין המצב שונה. הם מאכזבים כשקיירי אירווינג משחק ובלעדיו ניצחו משחק אחד והפסידו את השני, כשהיום הם ישחקו בלי אירווינג פעם נוספת. בלעדיו הקבוצה משחקת משחק שוטף יותר, אבל ההתקפה פחות איכותית כי אין להם את אחד הסקוררים הטובים באן.בי.איי. היום הם יצטרכו הגנה אישית טובה על גרהאם כדי לעצור את ההורנטס וקשה לראות את זה קורה, לכן סביר שיהיה ניצחון חוץ של שרלוט על המגרש האפור ביותר בליגה.

02:30-אטלנטה הוקס (9-4)-מילווקי באקס (3-10)

משחק בין 2 קבוצות עם מאזנים כמעט הפוכים. מילווקי ניצחה 8 מ-9 המשחקים האחרונים כשהם מזכירים ביכולת את הקבוצה מ-2018/19, כשיאניס עם 33 נקודות למשחק (ו-1.8 שלשות ב-38.7%), לצד 14.2 ריבאונדים ו-5.3 אסיסטים בערב. ברוק לופז ואריק בלדסו לא פוגעים עדיין מהשלוש, מה שמראה שהתקרה של הקבוצה עדיין רחוקה.

קבוצה שרחוקה מהתקרה שלה, גם בגלל העדרו של ג'ון קולינס המושעה, היא אטלנטה. טריי יאנג נותן מספרים פסיכיים, אבל 6 הפסדים ב-7 משחקים הם לא מאזן טוב. הם נראים כמו קבוצה ששני רוקיז פותחים אצלה בחמישייה, וההגנה של ג'בארי פארקר (19.4 נקודות למשחק בתקופה הזאת) לא טובה גם היא. הוא לא הולך להאט את יאניס היום, במשחק עם סקור גבוה ותוצאה חד-צדדית. מילווקי.

02:30-דאלאס מאבריקס (5-8)-גולדן סטייט ווריורס (12-3)

דאלאס משחקים טוב מאוד. לוקה דונצ'יץ' נראה כמו MVP ורחוק 0.7 אסיסטים למשחק מטריפל-דאבל, קריסטפס פורזינגיס עדיין לא לגמרי שם אבל קולע 18.6 נקודות למשחק והצוות המסייע יותר טוב ממה שציפו בתחילת העונה: מקסי קלייבה הופך לשחקן חמישייה חשוב ומשלים את פורזינגיס, דילון רייט טוב מהספסל ודוויט פאוול מראה התקדמות. הם עוד יכולים לעשות פלייאוף.

קבוצה שכנראה כבר לא תעשה פלייאוף היא גולדן סטייט. הם ניצחו את ממפיס בערב הראשון של בק-טו-בק אתמול, אחרי 7 הפסדים רצופים. דיאנג'לו ראסל בחוץ במשחק השלישי ברציפות כשבתקופה הזאת אנחנו רואים את אלק ברקס לוקח צעד קדימה כשהוא קלע 29 נקודות נגד ממפיס באחוזים נאים. דאלאס כבר הפסידה ליריבות חלשות כמו הניקס, אבל לגולדן סטייט אין את הפיזיות של ניו יורק והיכולת לעצור את דונצ'יץ' וזינגר. דאלאס, במשחק עם קצב גבוה.

02:30-פילדלפיה 76' (5-8)-ניו יורק ניקס (10-4)

אחרי שמועות על פיטוריו של דיוויד פיזדייל הניקס התחילו לשחק כדורסל טוב כשהם ניצחו שניים משלושת האחרונים והפסידו את השלישי בנקודה לשרלוט. פרנק ניליקינה משחק אחלה כרכז הפותח ונותן המון הגנה, לצד חלוקת דקות נכונה בין מרקוס מוריס, ג'וליוס רנדל, מיטשל רובינסון ובובי פורטיס. הם עשו את זה מול קבוצות חלשות, אבל הם נראים כמו קבוצת כדורסל וזאת התקדמות אדירה מהשבוע שעבר.

האם הם יכולים לנצח קבוצה שחולמת על אליפות בבית? לא. הסיקסרס בכושר לא אידאלי והפסידו 5 מ-8 משחקיהם האחרונים, אבל קשה לראות אותם מפילים משחק נגד קבוצה חלשה מהם משמעותית. פילדלפיה ב-landslide.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
439 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידן
עידן
20/11/2019 15:16:26

תודה רבה רועי
2 משחקי ענק הלילה-קליפרס-בוסטון ודנבר יוסטון ומשחק פחות נוצץ אבל חשוב לפלייאוף במערב והוא מיניסוטה-יוטה.שאר המשחקים פחות מרשימים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ערב משחקים שמתחיל בזבל מזרחי מזוקק ונגמר ב-2 משחקים גדולים של הלילה.

דנבר- יוסטון+2 (דנבר)

ה-משחק של הלילה. יוסטון עד כה נתקלה ב-2 מבחנים העונה, באקס (להם הפסידו), קליפרס (אותה ניצחו). כל היתר הם שיחקו מול זבל טהור מה שהקנה לה את אחת מפתיחות העונה הכי קלילות לדעתי אי פעם. אז הערב היא מגיעה למועד ג' או למבחן השלישי למייל היי. המכתש בקולרדו לא מאיים כמו בעבר וגם הם מגרדים נצחונות דחוקים. צפוי משחק לא בסקור גבוה עם הרבה סטפבקים שלדעתי דווקא היום ראס א שטן הוא המפתח, משחק טוב שלו ויגמר בניגוב טקסני. הקטע שאני חושב שהוא הולך לשבור קרשים ולדעתי הנאגטס ינצחו מעל ההפרש.

קליפרס- בוסטון (עוד אין ליין) קליפרס 5 ומעלה

זה שאין ליין עדיין זה כנראה שמחכים לראות IF HE IS HEALTY MAN ותיקון המעבדה הסתיים. אני חושב שהקליפרס ינצחו בכל מקרה גם בלי הסייבורג. מונטרזל השואג מגיע אחרי סדנת חווה שהעביר לאדמס והפעם דוד מקדונלד מגיע לחווה והוא עם קנטר ותייס, צפו לשאגות.
מרקוס החכם גם בספק..

פילי- ניקס+12 (ניקס)

פילי ינצחו אבל פחות מההפרש

ווש+2- ספרס (ספרס)
נו אם הם לא ינצחו את זה… אבל יהיה צמוד כמעט עד הסוף. פופ בא לבקר את המוות הלבן….

נטס-שארלוט+4 (שארלוט)

מאמין שהצרעות ינצחו גם במשחק ואם לא אז לא יפסידו מעל ההפרש. גם הנטס עם לוח מביך לעונה

הוקס+12- באקס (הוקס)

יאניס ירמוס, יאנג ינגב והאיילים יחגגו אבל מתחת ל-12.

ראפס- מגיק+4 (ראפס)

בולס-פיסטונס+1 (פיסטונס)
תעיפו כבר את בוילן בחייאת, עוד יש סיכוי לפלייאוף…

מאבס- גולדן (אין עדיין ליין, מחכים לדריימונד? 🙂 מאבס 10 ומעלה)

מי סידר ללוקה את הלוח הזה? הייתי חושד שאותו אדם שאירגן ללייקרס וליוסטון. חח אז הדונצץ ימשיך לספק לנו שואו ולעורר דיוני MVP מול דריימונד אולסטאר גרין שבטח יבריז הערב מהרצון לא להיות מושפל וישאיר את הכבוד לפסקלים והבאומנים. לוקה עם עוד TD של 30+ נק, הערב אפילו יש סיכוי שקלסטרופוב גבה הקומה יחגוג גם. בלואו אאוט מהפתיח ועד תום הטקס.

היט- קאבס (אין עדיין ליין היט 10 ומעלה)
השעמום של הערב

מיני- יוטה (יוטה 4 ומעלה)

מיני היממה את הגאז משחק קודם אבל לא כל יום פורים והערב הג'אז ינקמו.

התייצבות ב-4:15 חובה לכל חברי המפלגה

דביר
דביר
20/11/2019 15:29:08

תודה רועי.
אחלה משחקים

זיו פנמה
20/11/2019 15:32:06

תודה.
לרשום 'משחק טוב' על מפגש בין מיאמי וקאבס ולהוסיף 'קליבלנד לא רעה בכלל' זו הטעייה.
קליבלנד נראית נורא והמשחק הזה ייגמר ב20 הפרש נטול מאמץ למיאמי.
לדונובן מיטשל יש מה להוכיח הערב מול מינסוטה והוא יעשה את זה.

עידו גילרי
20/11/2019 15:33:53

מה בדיוק הופך את הארדן ליותר קבוצתי השנה? יוסטון משחקת את אותו כדורסל בהבדל אחד – הרבה יותר מהר.
גם מה הקטע להציג את מספר הזריקות של יוקיץ ב-7 האחרונים? הנאגטס לא צריכים שהוא יזרוק יותר (כלומר גם) אלא יותר שיתאפס על עצמו ויתחיל לקלוע (לא רק בשניה האחרונה…).

מנחם לס
20/11/2019 17:36:52

וואו רועי, תפסת יום! אולי תבקש עזרה מאחד או שניים? לכמעט כל משחחק יש את הסיפור שלו, אפילו מיאמי קליבלנד (בגלל לברון) וככה לכל משחק יש את הסיפור שלו (םילדלפיה – ניו יורק, שנאה שהחלה ב-1962, כשצ'מברליין קלע 100 נגד הניקס כשהוא גר בניו יורק ומשחק בפילדלפיה), ו8כו' וכו'.

Berch
20/11/2019 19:05:44

כמה משחקים… וואו
תודה על הפרוויו רועי
🙂

bobby
bobby
20/11/2019 19:25:30

תודה על הפריוויו הנהדר!
זה בהחלט מרגיש ששארלוט נועדו לנצח ליפול לבינוניות של מקומות 8-12, לא משנה מה יש להם בארסנל.
מקווה בשבילם שאולי השנה יצא שהם יסיימו בתרחיש ה״אופטימי״ של מקום 8 ויבקרו בפלייאןף. יש שם הרבה צעירים לא רעים בכלל שיוכלו לצבור ניסיון חשוב.

NFS
NFS
20/11/2019 19:48:20

תודה רועי. מחזור גדוש.
את ספרס-וויזארדס אפשר להוסיף לסצנת העיניים הפקוחות בתפוז המכאני.
http://ticketnet.co.il/imgs/Uploads/24479_228201314255228.JPG
.
בסוף הערב (או יותר בבוקר) יש למה לצפות עם שני משחקים לא רעים, אבל בשישי עושים סוואפ לדנבר-בוסטון וה-משחק של השבוע קליפרס-יוסטון.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/11/2019 19:49:28

וואו, ערב עמוס עם משחקים טובים. תודה על הפריוויו המעולה.

יש לי איזה סמי תאוריה על אינגלס, עוד מימיו במכבי. בתחילת העונה מכבי שיחקה משחק איטי יותר, שהתבסס על אינגלס כחלק עיקרי בבניית ההתקפות. הקבוצה לא שיחקה טוב, אבל הוא נתן משחקים טובים.
בחלק השני של העונה, כשהפוקוס עבר לטייריס רייס ומשחק של בידודים, ג'ו שלנו הלך ונחלש.
תהליך דומה קורה עכשיו ביוטה.
המסקנה הממש לא מוסמכת שלי? אינגלה הוא מסוג השחקנים שפורחים כשהם חלק מרכזי בקבוצה, גם אם הם לא בהכרח המובילים. ככל שהוא הופך לשחקן משני, הוא הולך ונובל

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 0:20:31

אחלה 2 וחצי משחקים מצוינים (חצי זה יוטה-מיני) .
.

לילי
לילי
21/11/2019 2:16:56

תעצרו הכל.
סימונס קלע שלשה.
אני רואה נכון?

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2019 2:17:56

Oh my fucking God

לילי
לילי
21/11/2019 2:21:54

אני מקווה שהשלשה הזאת שברה אצלו את המחסום הפסיכולוגי.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2019 2:22:30

זה היה די ברור שמכל הקבוצות הדפוקות שקיימות בן סימונס יקלע שלשה נגד הניקס כי הם הניקס….

Smiley
21/11/2019 3:44:00

מועמד לתגובת השנה!!! ענק!!!

stam
stam
21/11/2019 2:39:44
Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
21/11/2019 2:41:33

חד משמעית אם הייתי צריך לבחור קבוצה שסימונס יקלע עליהם שלשה או הניקס או שארלוט

stam
stam
21/11/2019 2:42:50

יש מישהו שחושב שהוא יזרוק עוד אית היום? נו צ'אנס. הוא באופוריה ולא יפגע ברקורד המושלם.
יאללה סימונס. תפתיע אותי. תכניס את הידיים לבוץ הזה, תתחיל לזרוק, עוד כמה פעמים. ואחרי מחר כבר לא ידברו יותר. אל תיכנס לעוד לופ.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 2:54:27

רק תראו איזו רוח קמבה הביא לבוסטון
https://www.youtube.com/watch?v=rOQ3C-JK0wk
פלא שהם נראים הרבה יותר טוב למרות שאיבדו את אל, קיירי, מוק וביינס?
הבחור הזה מוסיף המון ביטחון לשחקנים הצעירים ומעודד אותם להמשיך לזרוק לסל.

stam
stam
21/11/2019 2:58:57

האמת, כשחושבים על זה מעבר לקוריוז, זה סיפור מעיף שכל.
לא יכול להיות גארד NBA, ועוד מוביל, בעתיד אולסטאר, שלא מאיים אפילו מה-3. אפילו לא פעם אחת. הרגליים שלו בוערות כשהוא חוצה את הקו.
זה אך ורק דפק מנטאלי, חמור. והאחריות תקן את זה, לא רק על הבחור, זה על כל צוות המאמנים. כולל אגב מטפלי נפש. בטוח שלסיקסרז יש את האנשים הכי טובים בעולם בזה.
הנזק לקבוצה כמובן עצום, זה שינוי כל ההתייחסות כלפיה, הגנתית, להנציח את הנכות של סימונס, ולהדביק את הנכות הזו בחברים שלו. שיש להם פוינט-פורוורד פנומן, עם נכות קשה, שהם נאלצים להתיישר לפיה.
והכי פשוט. לך תתאמן! כל יום, אלף זריקות מהשלוש. כמה זה יוצא, שעה בערך. תכפיל, סשם בוקר, סשן ערב, עוד אקסטרה שעתיים, עד שייצא לך מהאף. עם אנשים שיעמדו לידך וייתנו לך את כל הבטחון.
ואז תלך ופשוט תפעיל את הנשק הזה. מה יש להתבייש? יאניס התחיל בלי בושה עם 15% מהשלוש. עד עונה שעברה הוא לא עבר את ה-28%. גם היום הוא קלע חלש, אבל לפחות הכלי הזה בארסנל. "יש לו". הוא לא נכה משולל ידים – יש לו יד, לא במיטבה אבל היא פוגעת ועשויה להשתפר. שיידעו שזה קיים. וזה הבדל שמיים וארץ. אז כמה שתהיה גרוע – זה יותר טוב מכלום.
באמת, כמה שאני חופר בזה, אני לא מבין איך זה ששנתיים של הפרוספקט הכי יוקרתי ב-NBA בערך, וזה נשאר קוריוז.

stam
stam
21/11/2019 3:01:14

יאללה, די לחפירות. בלגן אמביד ומוריס! האם יש משהו יותר צפוי מזה…

stam
stam
21/11/2019 3:24:15

צמוד, רק 5 לפילי במחצית. משחק סביר פלוס לניקס. בערכי הניקס.
עדיין יש הרבה דקות בלגן לא מתוכן, ודברים כמו פרנצ'יקינה, פוינט גארד מוביל, שמסיים מחצית בלי אף אסיסט. זה כזה לא מתוכנן. DSJ שוב הרבה יותר משכנע מהספסל. לא הצלחנו לארגן משהו? רנדל או מוריס יילכו קשה, ויזרקו משהו. ביחד עם 4 מ-17. רנדל במיוחד מעצבן בשוט סלקשן שלו.
הניקס לא יודעים להתמודד, אבל בכלל, עם אמביד בממלכה שלו, מיצ'ל רובינסון לא רואה דקה בערך. כי 3 עבירות ב-4 דקות… עוד סממן מובהק של קבוצה מבורדקת נעדרת שליטה. גם רנדל-מוריס מסתבכים בהרבה עבירות.
בינתיים הכל שורד, בזכות ריצה ניקסית טיפוסית, תמיד יש אחת-שתיים כאלה במשחק, והמשחק בהילוך שני של הסיקסרז. יבוא בארט (יציב כרגיל), יבוא נוקס או דוטסון באיזו צ'אקה מזדמנת, ו"נהיה שם בסביבה". הכל בזכות ערב בעצלתיים של פילי. כשברגע שהיא רוצה, היה איזה 10 פור נדמה לי, הופ, קצת לחיצה, ומוחקים הכל בדקה ורבע… מבאס. ממש.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/11/2019 3:32:12

כואב הלב לראות מה נהיה מהסמרטוט שנקרא גולדן סטייט משחק אימון, גרין למזלו לא משחק, כמו שטענתי תמיד יוביל אותכם לבחירה הראשונה בדראפט

ברוך רובין
ברוך רובין
21/11/2019 3:33:19

גואל אמביד סוס מת לא זוכר שחקן בגיל שלו בכושר רע כזה, השמן הזה לא מסוגל לרוץ

זיו פנמה
21/11/2019 3:36:31

ברוך, השליליות נוזלת לך מכל מילה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 3:54:40

ברוך, אולי זה עניין של מוטיבציה? אולי מנטליות? לך תדע.
יש לו את הורפורד לידו. מנהיג שקט נוסח דנקן. אולי החיבור לא כל כך מוצלח?

stam
stam
21/11/2019 3:35:11

פיייי…
ריצת 3-17 לוושינגטון! על הספרז…
עוד משחק שהם הולכים להפסיד??? מתקרבים לקלצ'…

stam
stam
21/11/2019 3:36:26

המוות הלבן עם עוד צ'אקה!
9 לוויזארדס, שלוש וחצי לסוף…

stam
stam
21/11/2019 3:40:58
Reply to  stam

כרגיל יצאתי פיתה. לא, חצי פיתה. אבל הקטנות. של פלאפל קמצנים. מרוב משחקים ברקע זה רק סוף השלישי… חחחח. אבל הספרז לא אמורה לחטוף 96 עוד לפני סוף השלישי! להגנתי אומר.
אז ביי ביי בינתיים, נלך לחגוג עם הניקס.

stam
stam
21/11/2019 3:39:19

והניקס משתגעים, הנה הריצה הניקסית הקבועה של השלישי, משחקים כמו אלופה…
15 פור על פילי. LOL
פעם אחת, אחת!, תחזיקו את זה.

stam
stam
21/11/2019 3:43:41

הרבע הכי טוב של הניקס העונה, בינתיים זה 7-26, בפילי.
פלייייז. תחזיקו פעם.

stam
stam
21/11/2019 3:48:42

לוקה עם 30 נקודות לפני סוף מחצית… 6 מ-7 לשלוש.
OMG. זה מאבד שליטה.

stam
stam
21/11/2019 3:49:54
Reply to  stam

תיקון: עוד אחת.
לוקה דונצ'יץ' עם 33 נקודות במחצית הראשונה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 3:55:36
Reply to  stam

MVP?

זיו פנמה
21/11/2019 3:49:45

40 הפרש במחצית??
לא זכור לי דבר כזה.

stam
stam
21/11/2019 3:50:41

היו כמה וכמה. על מי ומתי?

זיו פנמה
21/11/2019 3:52:35
Reply to  stam

דאלאס על הווריירס

זיו פנמה
21/11/2019 3:52:09

בושה וחרפה איך שהווריירס נראו במחצית הזאת. עם כל הכבוד ל33 נק' של דונצ'יץ' – יש כוכבית ענקית בצידן

stam
stam
21/11/2019 3:54:10

6 מ-7 מהשלוש, 10 מ-11 מהשדה – עם כל הכוכביות בעולם, אתה עדיין צריך טו פוט דה בול אין דה סל…

זיו פנמה
21/11/2019 3:57:22
Reply to  stam

נכון. ועדיין

זיו פנמה
21/11/2019 4:01:07

במחשבה שנייה אתה צודק לגמרי

stam
stam
21/11/2019 3:53:03

אני שונא את הניו יורק ניקס, שנותנים את הרבע הכי טוב שלהם העונה, פעם אחת קצת נחת למטומטמים שנתקעו עם הקבוצה הזו.
17 פור, ומרוב חיבוקים על הספסל, נותנים לפילי, הרעה מאוד, לחזור סתם ככה, כלום, למינוס 5. אבל אשכרה על כלום. תחילת הרביעי ואנחנו יודעים איך זה ייגמר. אני שונא את הקבוצה הזו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 3:56:34
Reply to  stam

מסכן דובי ומסכנים האוהדים…

Smiley
21/11/2019 3:53:14

דיוויד ברטנס נחוש לשבור את הסטיגמה של יוצאי הספרס בקבוצות אחרות

זיו פנמה
21/11/2019 3:53:21

הווריירס מנצחת את דונצ'יץ' במחצית 38-33
(אבל מפסידה לדאלאס במחצית 74-38…….)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 3:57:07

חחחחחחחחחחחחחחחחח, גדול

זיו פנמה
21/11/2019 3:58:23

תגובה 4 על העלבון מיאמי-קליבלנד

stam
stam
21/11/2019 4:00:41

וושינגטון הצליחו לגרור את הספרז לקצב המשחק המטורף שלהם. מטורף. התקפות של 5 שניות. לקח זמן לספרז להתרגל אבל הם שם, כבר 8 שחקנם בדאבל פיגרס. ועוד 7 לוויזארדס. אולסטאר!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 4:01:41

היום הסלטיקס חוטפים תבוסה ב LA ויורדים ל 11 ניצחונות ו 3 הפסדים. גם עם גורדן הייווארד בשיאו הם לא יכולים לנצח את הרביעיייה של פול, קוואי, מונטרז ו-לו. קוואי ופול ישחקו ויראו לכולם לראשונה העונה מי האלפה דוג באן בי איי….
לפי אתר האן בי איי קוואי ופול פותחים אז ביי ביי בוסטון.

stam
stam
21/11/2019 4:05:51

בוסטון היום היא הקבוצה הכי קבוצה בליגה. מאומנת ומלוכדת וקשה ליריבה. אין מצב שזה יהיה קליר קאט. תתכונן לערב קשוח. תהיה פעם אוהד אופטימי! מה זה אוהד אם לא אופטימיות? אני יושב פה ורואה את הניקס…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 4:26:17
Reply to  stam

זה קליר קאט כי הרביעייה של הקליפרס זו האלופה שבדרך והיום נראה איך בבית שלה היא משחקת כשכולם בריאים וקוואי לא צריך יותר מנוחה.
יהיה בלואו אאוט, נשאר רק לקוות שהסלטיקס ינצחו בדנוור בסוף השבוע לפני שחוזרים בוסטונה.
ואתה אדון שם בדוי, אל תגיד לי איך לאהוד את הקבוצה שלי. כמו שאני לא מתנשא עליך למרות שאני יכול בקלי קלות!

stam
stam
21/11/2019 5:39:24

רוצה שנתחיל? בוא :))))

stam
stam
21/11/2019 4:03:21

פופ חוטף 125 נקודות מוושינגטון, ועוד 4 דקות לסוף…
125-115. וושינגטון כנראה החליטה: אם לא נעשה כלום העונה, לפחות בידור לקהל הביתי במהירות 200 קמ"ש.

זיו פנמה
21/11/2019 4:03:42

שאלת הערב:
איזה משחק יסתיים בהפרש גבוה יותר – דאלאס /ווריירס או שמא מיאמי/קליבלנד?
כרגע 36 הפרש בראשון ו27 הפרש בשני כשיש עוד מחצית בערך בשניהם

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

מהפך לא יהיה .רשמתי לעצמי. דוקא וושינגטון לוקחת הובלה מהספרס עדיין

זיו פנמה
21/11/2019 4:28:26

99-73 במיאמי עכשיו
99-55 בדאלאס עכשיו…..

זיו פנמה
21/11/2019 4:39:59

טוב, עכשיו זה כבר ברור…

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

הוויזארדס גורמים לשיא שלילי של הפסדים בסן אנטוניו תקופת פופוביץ׳ או שהארכה?

Smiley
21/11/2019 4:07:13

כל מה שצריך לעשות השנה כדי לנצח את הספרס זה תחרות קליעה בקצב גבוה

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

כעת משחק גמור. 10 הפרש עם 3 דקות בערך על השעון

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 4:09:20

סופסוף פרנקי התחיל לשחק ללא פחד ומראה למה נבחר דיי גבוה.
אני אישית לא איבדתי תקווה וכנראה יש כאלה שלוקח להם זמן להתרגל לליגה.
הוא מגן נהדר ובהתקפה הוא כבר לא מפחד לזרוק.
.
מצד שני רנדל הזה גולם חסר תקנה,לא רואה מימינו ומשמאלו איפפפפ.

stam
stam
21/11/2019 4:22:40
Reply to  ADISU33

רנדל הוא מלאך חבלה.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

סליחה 9 הפרש אבל זה אותו דבר

stam
stam
21/11/2019 4:11:02

12 לוושינגטון, 2 דקות לסוף. עכשיו הם צריכים לשבת על השעון. רק שהם לא מסוגלים… ממשיכים לטוס. LOL.

stam
stam
21/11/2019 4:12:59
Reply to  stam

לא, זה ממש לא LOL.
כי הריצות המשוגעות האלה מחזירות את הספרז תוך חצי דקה למינוס 5.
12 פור 2 דקות לסוף! ראבקום, מה נסגר?

stam
stam
21/11/2019 4:15:07
Reply to  stam

עוד אאוט אוף באונס של האצ'מורה וזה רק 3…
וושינגטון מתחרה בשעון, האם יצליחו לאבד 12 ב-2 דקות אחרונות…

stam
stam
21/11/2019 4:18:52
Reply to  stam

2 בלבד. 15 שניות…
ממזן, מזמן לא ראיתי דבר כזה מטומטם.
משחק בשליטה מלאה, עשו קרקס מהספרז. ואז ממשיכים לטוס בחוסר אחריות, התקפות של 6-7 שניות, כשיש לך, כלום, להחזיק 12 נקודות כדור שלך, בול 2 דקות לסוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

😎 ווש? אין אזהרת צפייה בספרס?

stam
stam
21/11/2019 4:17:11

משחק פצצה, אבל הסוף זה עוד יותר טרללה… תקרא מעל.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

הנה וושינגטון איבדו אבל אין זמן

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

זה הרבה נקודות

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

טוב 5 עם כדור אז מנצחים על הבאזזר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריימונד ידע מתי לברוח😎

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

שופטים יתנו לספרס בגלל הטעות שגרמה להם להפסיד השבוע..

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

הארכה או ניצחון בזמן רגיל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדם מתחיל..

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

למה בפריויו נאמר ספרס קל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי במאני טיים0🤣

stam
stam
21/11/2019 4:20:05

כאלה הם הניקס.
זה ברור שבדקה אחרונה ייתנו לפילי את הנצחון הכי שקר בעולם.
פאק אני לא רואה יותר. באמת לא. למה?

Smiley
21/11/2019 4:20:37

מייק סקוט התחפש לסטף קארי היום

stam
stam
21/11/2019 4:21:46

בכל מקרה, כרגיל זה ערב עצום, עם שני דאון דה ווייר במקביל, על הדקה. ועוד לוקה משתולל במקום אחר. ומי שלא קם, חמור בלעם.

Smiley
21/11/2019 4:21:51

אמביד הוא אסון באחד-על-אחד במהלכים קריטיים. קבלת החלטות נוראית. פילי חייבים לסדר לו תרגילים שהוא מקבל את הכדור מטר מהסל שרק יעלה להטביע. אם הוא מתחיל באחד-על-אחד מבחוץ הוא מתחיל להסתבך בכדרורים מיותרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

חחחח פילי חייבים לסדר חחח מי זה פילי? תן שמות מאמן או הרכז?

Smiley
21/11/2019 4:31:18

המצחיק שהתרגיל הוא לתת לאמביד אחד-על-אחד מהחצי פינה מחוץ לצבע. השנה הם כבר הראו שהם יכולים לסדר לו תרגיל לקבל את הכדור מתחת לסל.
בסופו של יום, יש פה גם מילה לכוכב, שרוצה לקבל את הכדור במקומות שהוא אוהב, אם זה יעיל או לא.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

שופטים לא יעשו בגללם הארכה

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

אנננננני לא מאמיןןן

Smiley
21/11/2019 4:24:17

דרוזן עם 0 מ-2… חוסר ההצלחה שלו השנה כבר הופך לגל צונאמי

stam
stam
21/11/2019 4:25:07

L שביעי רצוף לספרז. הערב עם דובדבן – 138 נקודות מוושינגטון וויזארדס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דנבר בניגוב גארי האריס נועץ דאנטוני חולם לקחת טיים אאוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה לוקה מנפח סטט ומשחק מול גולדן? אה? מישהו? אה שכחתי לוקה החמוד מה פתאום מנפח סטט זה לטובת הקבוצה לשחק ב50 הפרש 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח הארדן חחחח ראיתם איך הכניס יד לתוך יוקיץ להוציא עבירה? 😂😂😂😂😂😂 והוסיף צרחה

Goni
Goni
21/11/2019 4:30:30

דפרוזן האיש למשימות מיוחדות היכה שוב הספרס נראים מחריד פופ איבד את זה לגמרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Goni

או שפשוט הרמה האמיתי של השחקנים מתגלה ותמו הקסמים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון חושבים דנבר זה הבולס 😂😂😂

stam
stam
21/11/2019 4:31:30

5 הפרש, עדיין לא נגמר, בוא ניתן צ'אנס אחרון לניקס. אז הולכים לג'וליוס רנדל, מלאך חבלה. אופנסיב!
זהו, הלך. והוא עוד צוחק אחרי זה.
רנדל לא טוב לקבוצה הזו. הוא לא מבוית. הוא עושה מה בא. לפעמים טוב, לרוב רע. לא טוב לא טוב לא טוב. המספרים עוד מחמיאים לו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

הוא אחד הדבילים הגדולים בליגה שחקן שלא הייתי נוגע בו כל הזמן אמרתי את זה שעוד התלהבו ממנו פה הנא שניפח שם סטט. פח אמיתי של ניפוח מספרים עם 0 תועלת

stam
stam
21/11/2019 4:32:16

שמעון, תגובתך ל-33 של לוקה בחצי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

רק 33? ציפיתי ל50 60 לפחות. ראה תגובה 65

אה והגעתי למסקנה שפסקל לא פרנצייז פלייר הוא לא יכול להוביל לבד בלי דריימונד. חייב אולסטאר לצידו.
יש סיכוי אבל שליד קרי קליי ודורטנט פסקל כן יהיה המנוע והדבק

stam
stam
21/11/2019 4:37:56

רק שתגובה 65 מנותקת מהמציאות. לוקה סגר 33 במחצית, ואתה כמעט לא רואה אותו בשניה "לנפח סטט'"… תבדוק כמה דקות הוא משחק בכ"א. הלך לנוח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

עוד מסקנה. לוקה mvp בקלות בגי ליג.
בלי מתחרים 😎

stam
stam
21/11/2019 4:40:42

HOF!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

6 אליפויות לפחות בגי ליג ברצף לפחות. שובר אפילו את השיא של ביל ראסל והכל בממוצעים של ווילט

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2019 4:34:53

בן סימונס היה מצוין היום
אמביד היה חלש
ברט בראון היה גרוע
הניקס כל כך גרועים שהובילו 17 הפרש שתי דקות לסיום הרבע השלישי ועדיין הפסידו 5 הפרש וגם זה אחרי 2 שלשות גארבג' טיים ב 20 השניות האחרונות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח בטח היה מצויין.
נגד הניקס אחוז אפקטיבי מדהים גם. שמח שחזרת.
גם נגד גולדן סטייט הוא יהיה טוב מילה שלי תקנה כרטיס.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2019 4:42:20

לא ראיתי את המשחק נגד קליבלנד
כל הקבוצה הייתה חלשה בשבוע האחרון אבל היום הוא מצוין .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יריבות מעולות
קאבס ניקס הוקס בולס ממפיס גולדן סטייט ווש דטרויט נטס
אין מה להגיד כל משחק נגדן קשה

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2019 4:50:39

אני יודע שאתה צוחק
אבל כל המשחקים נגד הזבל של הניקס, קליבלנד, אוקלהומה,הוקס היו להם קשים.
הבעיה שלהם הרבה יותר גדולה מבן סימונס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק על הקוויםמרק על הקווים רק על הקווים

stam
stam
21/11/2019 4:36:06

סיכום: 17 הפרש לניקס, בפילי, 4 לסוף שלישי, ברגעים הכי טובים של העונה. סיום: פילי האפורה סוגרת עניין דקה אחרונה. כל מה שבאמצע: ניקס בסקטבול.

Smiley
21/11/2019 4:36:36

מה לעזאזל הניקס חשבו שהם החתימו כל פאוור פורוורד חופשי בשוק?!?!

Smiley
21/11/2019 4:37:23
Smiley
21/11/2019 4:38:43

Trail Blazers Waive Pau Gasol
Gasol announces he's no longer on Blazers so he can focus on foot rehab

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
21/11/2019 4:38:47

פילי שיחקו נורא ואיום. מבולגן לגמרי. ולא מאומנים. מזלם שמייק סקוט התחפש לצלף ממרחקים אסורים, רנדל מהצד השני, בעצם פשוט הניקס. רנדלהוא הגילום של המועדון הזה.
בארט מלא התקפות לבד פנוי ורנדל ומוריס ראש בקיר, רחימתע בשבילו.

stam
stam
21/11/2019 4:39:41
Reply to  Sharpe Shooter

די, די עם המלח… יש מזה מספיק…

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
21/11/2019 4:40:47
Reply to  stam

להמשיך לזרוע? דווקא נחמד אני אזרע מלח על הניקס. אתה על גולדן. נצא פיטים. 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Sharpe Shooter

דופקים גם את הרוקי במקום לנקות להביא לו רק נגרים ממושמעים ולתת לו לזרוק בלי סוף ולעשות מה בא לו.
לא למגו מדאלאס איזה ניקיון לעשות? ניקו בשנייה את דניס סמית ובארנס שהפריעו ללוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הרננגומז הגיע 🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלאמלי מנגב את קאפלה

stam
stam
21/11/2019 4:44:35

ריצת 0-5 לגולדן סטייט!
וזה רק 44…

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 4:50:26

רנדל הזה כזה טמבל ,הפסיד את המשחק עם כל הדהירות שלו לתוך יער הגופות פעם אחר פעם למרות שהוא רואה שחקנים עומדים חופשי על קו ה3.
בכלל, השחקנים שם עושים מה בא להם (במיוחד מוריס הערס שכנראה פיזדיל מפחד להעיר לו וכאמור הטמבל רנדל).
.
נקודת האור היחידה בקבוצה הזו זה פרנקי שהעונה העלה רמה ומשחק אחלה.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2019 4:52:10
Reply to  ADISU33

הניקס תפסו יום קליעה אדיר שקורא אולי פעם-פעמיים בשנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעניין שנגד פילי כולם בימי קליעה

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2019 4:57:26

אתה צודק , תבדוק את האחוזים של קבוצות כמו קליבלנד, ניקס , OKC נגד פילי ונגד שאר הליגה
משהו בהגנה לא עובד וקבוצות קולעות נגדם באחוזים הרבה יותר גבוהים מהממוצעים הרגילים שלהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

צוריס תמיד האמין שהוא גו טו גאי ומיישם פאק סטיבנס פאק פופ תעמדו אתם בפינה על ה3 ותחכו לכדורים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוסטין ריברס ממש מחריד העונה נהיה מרגע לדודלי

stam
stam
21/11/2019 4:53:00

להשלים את הערב של לוקה, הבאקס חיסלו את "היריב" שלו.
.
ועוד התערבות שזכיתי נגד עצמי. סימונס, כמובן, לא ניסה עוד פעם אחת ל-3. העדיף להישאר "מושלם".
וככה הוא מחזיר את עצמו בדיוק לאותו לופ. במקום, יאללה, השתחחר העכביש במוח. תזרוק ואף אחד כבר לא יעשה מזה עניין. אז הנה. שוב יתחיל העניין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

יאנג קיבל ברצף קליפרס לייקרס ובאקס נראה את לוקה ברצף כזה שיהיה לו אם יהיה במקום ממפיס גולדן וניקס

stam
stam
21/11/2019 5:04:52

כל השוואה ביניהם היתה מלכתחילה מיותרת. אין בה שום טעם מעשי היום. למי משניהם איכפת מה עושה, מי שהיה איתו בראותו מחזור דראפט? זניח. היא לא ממש רצינית, אלה שחקנים שונים לגמרי.
והכי חשוב – ההשוואה מעליבה את דונצ'יץ', אבל גם את יאנג. יאנג שחקן אדיר, פנומן בפני עצמו. אטלנטה (יחסית לפיניקס וכל האחרים שוויתרו על לוקה, אשכרה דילגו עליו!) – עוד יצאה טוב. רק מה, יאנג הוא לא לוקה, כמו שאף אחד אחר בסביבה לא יהיה. השוואה מיותרת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגנת יוסטון קומדיה ראס והארדן מחכים למתפרצת במקום לעזור הצבע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ משחק מול האוויר הוא מופתע

stam
stam
21/11/2019 4:59:11

מה עושים עכשיו בעלי המנוי הכי יקר בעולם, המולטי-מולטי-מיליונרים החדשים של סן פרנסיסקו, שקיבלו אולם אולטרה נוצץ של מיליארד, וקבוצה במתנה, "ההצגה הכי טובה בליגה?".
אוי, זה קורע. אם יש מגיע בספורט, אז מגיע. לא לסטיב קר ולשחקנים – לאוהדי חאווא האלה, שגנבו את הקבוצה מכחולי הצווארון של אוקלנד, וזה עבר ככה בשקט. תכלס לא רחוק מה שעשו לסיאטל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

מחכים לדריי שווה כל דולר

stam
stam
21/11/2019 5:01:50

היה 50 פוזשן אחרון, ג"ס הורידו ל-48, ועבור הכבוד, נשאר ככה.
לוקה מסיים טריפל דאבל של 30+ נקודות, המהיר בתולדות ה-NBA, על 25 דקות בלבד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

לוקה לגנד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פיייי הארדן עשה הגנה על מורי וראס הדביל החטיא הלייאופ😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח ראס המחבל😂😂😂

גדי הלוי
21/11/2019 5:04:07

מתכוננים לבוסטון קליפרס??

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 5:05:10

הארדן זה השחקן הכי נכלולי שדרך על הפרקט .
כל סיום עונה הוא יושב מול המחשב ולומד כל טריק אפשרי ,משכלל את הטריקים הישנים,שוכר שופטים בדימוס ועושה סימולציות בבאק ירד של הבית,שואל ומתקיל אותם בשאלות וכך הוא מגיע עם עוד ועוד ארסנל נכלולי כל עונה חדשה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

חחחח לגמרי הוא בא היום בטריק מוד אחרי הרצת מבחן

גיא הירוק
21/11/2019 5:13:28
Reply to  ADISU33

זו ההגדרה של ווינר.
הלוואי וכל אחד משחקני הסאנס יישב בסיומה של כל עונה, ויחשוב איך הוא חוזר לעונה הבאה עם עוד דרכים לנצח, עם עוד יתרון תחרותי.
הסטאפ בק של הארדן, זו מלאכת מחשבת. תוצר של שעות על גבי שעות של אימון. האם הוא מותח עד לקצה את שאלת הצעדים?
בהחלט. סחתיין ענק מגיע לו על שלמד, הבין, התאמן, והגיע בעונה שעברה שחקן טוב יותר משהיה לפני כן.
.
(טלטול הראש האוטומטי, כאילו היה תרנגולת מטולטלת ערב יום כיפור? את זה גם אני ממש לא סובל. זה אחריותה של הליגה לגרום לו ולדומיו להבין שלמשחקים כאלו יש מחיר)

stam
stam
21/11/2019 5:11:52

מר כוס סמארט משחק.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)
Reply to  stam

אתה סתם כותב

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

שמתתתתי אלף דולר על דנבר תחזיקו לי אצבעות

Smiley
21/11/2019 5:16:58
Smiley
21/11/2019 5:18:44

בויאן וקונלי עם שתי שלשות רצופות אולי סוגרים את הסיפור במיניאפוליס

stam
stam
21/11/2019 5:19:23

טוב, בוסטון מחטיאה כמו משוגעת, אבל מתחיל כמו משחק טוב ממש. הדוק הדוק כל פוזשן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 5:20:02

פול גורג על קמבה זה פשוט לא כוחות.
הוא מנגב אותו כאילוכלום.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

לא קשור לזה אבל יש דיווח שפופ שוקל פרישה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

0 הגנה ליוסטון ראס שואג על מורי חחח

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

שלישית, פיסטונס בריצת 8. 15 הפרש.

stam
stam
21/11/2019 5:28:41

אצל סטיבנס אין חוכמות – לו-וויל עולה בחילוף הקבוע, כל התקפה תלך עליו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הדבר היחיד דיותר מחריד מראס השוטינג גארד זה טרנס פרגסון השוטינג גארד נו שוטינג

גדי הלוי
21/11/2019 5:30:05

קאנטר משחק טוב מהרגיל בנתיים

Smiley
21/11/2019 5:31:55

מה זה בינתיים… בינתיים הוא בעיקר היה פצוע

stam
stam
21/11/2019 5:33:18

איזה סטייטמנט של ריברס, להחליף את קוואי בול אחרי 6 דקות בראשון…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מוסרים לנדלר מתחת לסל כאילו מה יעשה 😂😂 ואז הוא מוציא החוצה כי אפילו על יוקיץ הוא לא מסוגל לתת מוב.
ראס ממש סימונס רק לייאפ יכול לקלוע נגר בן נגר שאין דברים כאלה קרשים כל היום😎😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דנבר מנגבים המכתש החל יוקיץ חופשי ומאושר.
יוסטון זה קומדיה.
ראס זה בן סימונס מהיר יותר ובלי הגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סמארט שומר מדהים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקאאודר הזה פח רציני מאיפה הביאו אותו? לא בענף הנכון מה הוא עושה ככ הרבה דק במשחקים? בלי התקפה ובלי הגנה. הוא סתם מרמה אנשים בהגנה כאילו זה הטיקט שלו?

stam
stam
21/11/2019 5:46:41

בוסטון ביתרון נקודה, למרות אפס מ-13 לשלוש…

גדי הלוי
21/11/2019 5:48:28

אם הטבעת לא הייתה אלרגית לזריקות של בוסטון המשחק היה הרבה פחות צמוד לדעתי

stam
stam
21/11/2019 5:49:28

בוסטון קבוצה חזקה, זה עוד בלי הייווארד. אולי גם בלי הטרייד, שאני משוכנע שהם יכולים וצריכים לעשות (ביג-מן הכרחי), אבל מי יודע מה עובר בראש של איינג'.
בכל מקרה, יהיה מ-אוד קשה להיפטר מהמטרד הזה בסדרה של 7 משחקים. מאוד. בשני הצדדים של הליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוגילי הזה לא בענף

גדי הלוי
21/11/2019 5:52:19

טוב סמי, כבר החטאתם 12 שלשות אז בטוח הסטפ באק שלשה שלך תיכנס נכון?

stam
stam
21/11/2019 5:53:06

שלוש לבוסטון, 30-33, עם אפס מ-16 לשלוש…
עוד יצטערו על החצי הזה, אלא מה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קמבה בלוע האנקונדה אה רזי?

stam
stam
21/11/2019 5:56:27

היו עכשיו איזה 5 אופנסיב רצוף לקליפס, 3 של זובאץ'.
בוסטון – צריכה – גבוה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

סטיבן ממשפחת אדמס במחיר מבצע כרגע כל הקודם זוכה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 5:56:52

קליפרס ינצחו היום מהקו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורג דרג וונמייקר זרג מה נעשה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר ביזיונית. חטף לו כדור במקום זה 2 זריקות דרג זרג

חגי "התותח" ניסני
21/11/2019 5:57:55

המשיכה של הקליפרס לקו גבוהה יותר מזרעון לביצית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מלהיבת הקהל במשחקי הקליפרס שאפה רצינית מנחם אתה רואה😎

Smiley
21/11/2019 5:59:23

ליוסטון נגמר החמצן באוויר של קולורדו

חגי "התותח" ניסני
21/11/2019 5:59:35

0/16 לשלוש מעניין מה הפתיחה הכי גרועה אי פעם לשלוש שהייתה לקבוצה

stam
stam
21/11/2019 6:01:49

הללויה, 1 מ-17. לא יהיה שיא היסטורי.

stam
stam
21/11/2019 6:01:02

מספרר זעום של אסיסטים לשני הצדדים. 16 סהכ לקראת סוף מחצית. אף שחקן עם יותר מ-2. זה כי קמבה הננס נחנק, וכי בצד השני פשוט אין כזה טבעי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מייקל מלון הולך לצאלנג על סטפבק של הארדן שקיבל 3 זריקות והעיף רגליחם על מיילסאפ 😂😂😂😂 אין סיכוימשיקבל

ברוך רובין
ברוך רובין
21/11/2019 6:05:07

ברור השיפוט בליגה הזוי

stam
stam
21/11/2019 6:03:05

קמבה חלשששש… מאוד.

stam
stam
21/11/2019 6:04:53
Reply to  stam

לא, הוא אפילו גרוע. ואין לסלטיקס מחליף. אולי היווארד היה מתאים פה, אם היה בסביבה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

קשה בלוע האנקונדה. לא מקנא ביריבות של האנקונדה בפלייאוף ובכוכביהם. יאמללו אותם

stam
stam
21/11/2019 6:15:55

כן, אבל הקליפרס פגיעה, ממש לא מפלצת.
בוסטון זה כמו להיכנס לים המלח. כל השריטות הרדומות מתעוררות.

חגי "התותח" ניסני
21/11/2019 6:04:34

שופטים "קמבה אל תשכח היום הורדת לדרגת זרג אז אין לך מה לבוא אלינו בסוף כל התקפה"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמרו למלון שתוק זרג. 3 זריקות אין יור פייס 😂😂😂

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 6:11:35

ריברס חלש מאוד

stam
stam
21/11/2019 6:11:41

מה שחסר למחצית הצמודה הזו, זה בקבוק פלומארי, צלוחית זיתים ועגבניות עם טיפה שמן זית, ריבוע נחמד של פטה, ניגוב של פאבה, ואיזה דג שיקפוץ לגריל… כדורסל יווני במיטבו. עשה תיאבון לנסוע בחגים.

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 6:13:09

ריברס מעיף ברזלים,אבנים,סלעים וכל מה שבא ליד

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 6:13:12

יוסטון זה קומדיה והשופטים מטרילים את כולם.
הכל חוץ ממשחק כדורסל.

stam
stam
21/11/2019 6:14:50

בינתיים ווסטברוק 2 מ-9 לשלוש, הארדן 8 איבודים… חזרו לסורם, חזרו לסורם.

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 6:17:55
Reply to  stam

יום רע,קורה פעם ב..
אפילו ליי-אפ הם לא מסוגלים לשים

stam
stam
21/11/2019 6:21:43
Reply to  ADISU33

8 מ-22 של ווסטברוק זה ממש לא יום רע. זה יום שגרתי, בהרבה יותר מדי תקופות ב-OKC.
לא אמרו, יבוא ליוסטון, זה פחות לזרוק רע, כמעט לא שלשות, תהיה 2 סלאשר, תרוץ כמו סילון?
אז אמרו.

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 6:23:22
Reply to  stam

התכוונתי לקבוצה לא לשחקן ספציפי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

איזה סלשר הבחור מחטיא כבר דאנקים בלי הכרה בקושי שם לייאפים.
הוא בן סימונס מהיר ובלי הגנה. בפלייאוף זה בכלל יהיה קומדיה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

הם תמיד היו שם פשוט היריבה זה לא הבולס או הניקס זה ההבדל.

3 מבחנים השנה לטילים כשלו ב2 מול הבאקס ודנבר. ניצחו כת הקליפרס.

היתר זה ניפוח סטט ולא מעניין

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 6:16:22

הרבה נפגעי חרדה היום בדנבר מהמופע של ווסטברוק

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 6:19:05

לילה חגיגי לאשך

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 6:22:02
Reply to  ADISU33

מת על יוסטון העונה. זאת הקומדיה הכי טובה בטלוויזיה.
והיא רק מתחילה להתחמם! הטוב ביותר צפוי לנו בהמשך.

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 6:26:32

אגב,אתה עדיין מאמין שהם לא עושים פלייאוף?

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 6:32:54
Reply to  ADISU33

ברור

חגי "התותח" ניסני
21/11/2019 6:18:22

אני חושב שההגנה של דנבר עשתה עוד קפיצה השנה הם נראים על הכיפאק. אם המחליפים ימשיכו את מה שהם עשו שנה שעברה + הרננדגומז יקבל קצת יותר דקות והם יכולים לדבר חזק חזק

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 6:20:41

סוף סוף הרננגומז מוציא מהמקפיא במשחקים האחרונים. שחקן מצוין.

חגי "התותח" ניסני
21/11/2019 6:24:12

לגמרי גם כשרוני גם עם אנרגיית אוברה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חייבים להוסיף שחקנים. זה לא מספיק לאליפות מה שיש שם

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 6:18:56

איך אני שמח שברטנס שורף את הספרס כל פעם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתם תכף ברמה של גולדן😂😂

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 6:32:08

רק בלי המנוע דריי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המנוע ידע באיזה חלק של הבק טו בק להתקלקל 😂😂😂

רן הנרגן
רן הנרגן
21/11/2019 6:21:17

תגידו, יש סיכוי שבוסטון לוקחים מג"ס את קאולי סטיין?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אתה נותן?

רן הנרגן
רן הנרגן
21/11/2019 6:28:05

אני לא מוסיף כלום. רוצה אותו? תציע משהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמ…בחירת סיבוב 2 יש? או סמי אוגילי, מה שבא לך

רן הנרגן
רן הנרגן
21/11/2019 6:47:16

סיבוב ראשון. אחת הבחירות זו של ממפיס או של מילווקי

stam
stam
21/11/2019 6:23:02

בוסטון, קבוצה של 36% מהשלוש, עם 1 מ-18 במחצית.
הנה עוד איזה 12-15 נקודות שהיו עושות את העליה של הקליפרס ממש קשה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

נגד קליפרס האחוזים של כולם ירדו. בפלייאוף ההגנה שלהם תהיה גיהנום קאווי גורג הארל בברלי גיהנום באינטנסיביות ופלייאוף מוד

stam
stam
21/11/2019 6:39:19

ומה המספרים בלוטו השבוע?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראווי מתחיל להתאהב ב3 כחלק מהתתאמה שלו כנראה. פתח חצי שני בניגוב 3 וחצי מרחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורג וקאווי באו עצבניים לחצי השני

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 6:26:00

יפה, ברטנס משפר נגדנו ממוצעים. 12.5 נק' ו-3.1 שלשות למשחק ב-43%. נייס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פול גורג לא בהכרה

stam
stam
21/11/2019 6:28:26

וואו, קמבה, מה יהיה… הוא מנסה בפעם הראשונה לעשות קיירי, בתוך היער. אבל קמבה, לטובה כל העונה, הוא לא קיירי.
ממש נורא. אין מילה אחרת. הערב הוא נורא, רק שאין לסלטיקס משהו תחתיו. סמארט במשרה מלאה זה כנראה לא מתאים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

קיירי? קודם שינצח בנטס נגד הקליפרס הוא היה נראה יותר גרוע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום רותח רזייי

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 6:31:06

ווסטברוק "זה רק משחק רע" עם 42.1% מהשדה העונה, 22.7% משלוש ב-5.5 ידויים למשחק מהטווח, 4.1 איבודים.

חגי "התותח" ניסני
21/11/2019 6:32:54

חולה על בוסטון השנה. יש בליגה 4 "קבוצות" שהן מעל הליגה בכל מה שקשור לרמת האימון ולמה שהן מוציאות מעצמן – בוסטון, דנבר יוטה מלווקי. אבל אצל מלווקי זה פשטני מדי ולא נעים לעין. את בוסטון מהנה לראות אפילו כשהם שומרים – איזה תיאום מדהים יש להם בהגנה – היכולת שלהם להחליף באמצע מהלך מוציא את העוקץ מהרבה מאוד מיס-מאצ'ס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טורנטו מאוכזבים ממך

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 6:44:26

נכון. הכי מובהק

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 6:34:17

פיניקס מיאמי

חגי "התותח" ניסני
21/11/2019 6:39:53

נכון שכחתי את טורנטו. לדעתי מיאמי ופינקס קצת מתחת למרות שגם הן מצוינות.

stam
stam
21/11/2019 6:33:43

ועם כל זה, דווקא בגלל כל זה – קמבה תקוע, ערב שחור מהשלוש, אין הייוארד – בוסטון לגמרי קונטנדרית. לא רק במזרח. על הכל.
pound for pound, שום דבר פחות מהקליפרס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

שום סיכוי לבוסטון לקחת אליפות. ממש 0 אחוז אלא אם כן קאווי ולברון יהיו פצועים בגמר

stam
stam
21/11/2019 6:38:32

כי למה?
אתה מדבר על סמך הנחה,"יש מפלצת חדשה, אנקונדה, שמנקונדה". אבל שום בסיס במה שרואים, מתחילת העונה והערב, בעקביות.
הקליפרס מעולה, שלא תבין לא נכון. גם בוסטון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

נראה בפלייאוף חביבי שום סיכוי לבוסטון בפלייאוף לקחת 4 משחקים מול הקליפרס או הלייקרס. גם לא בטוח שינצחו את יאניס בכלל.
מה כבר ירדת מפילי?

stam
stam
21/11/2019 6:47:26

פילי זה עניין לשרינק. שיעברו טיפול ונראה. מבחינת חומר השחקנים, הכי טוב במזרח ואולי בליגה.

Dipsy
Dipsy
21/11/2019 6:49:04

למה שלא ינצחו? קליפרס עד הפלייאוף היא קבוצה עם פוטנציאל שעוד לא מימשו אותו. אני בכלל לא אופתע אם הם לא יעלו לגמר. כבר אין קונצנזוס לגבי האלופה כמו ב-5 השנים האחרונות והם יהיו עם לחץ מטורף לנצח כבר השנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dipsy

מה לעשות הם הפייבוריטים שיתמודדו עם הלחץ. יפתיע? לא יפתיע אף אחד אם לא יעלו אבל הם הפייבוריטים זה בעיה שלהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איזה הצגה של בברלי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטיבנס:גיימקל גרין לא אמור לקלוע את אלו

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 6:37:51

בברלי עשה פלופ ממש מתחת לאף של המאסטר סמארט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

לא קרוב מאסטר פלופ בהגנה זה קייל לאורי ללא מתחרים. בהתקפה זה הארדן

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 6:46:22

מה עם פול? אולאראונד הגנה+התקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אול פלופ בכיר אבל לא ברמה שלהם בשני צידי המגרש יש מצב הוא ה 2way הכי טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום בא

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 6:40:25

אשך ,רוצה התערבות על יוסטון עושים פלייאוף?

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 6:48:01
Reply to  ADISU33

לא, למה לי? מקסימום יגרדו ויביכו את עצמם סיבוב ראשון. בכל מקרה תהיה קומדיה. אין לי אפשרות להפסיד.

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 6:59:19

רוצה התערבות שהם עוברים לפחות סיבוב?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך ראמת את מלהיבת הקהל של הקליפרס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תיבודו ממש רזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

די עם המקראודר הזה הוא לא בענף דוק מה קורה מפטרסון עברת אליו?
קאווי בסייסטה לגמור ברבע האחרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח מקראודר מעיף סלעים שעל המגרש קאווי וסוויט לו. מה לו מוציא לו כדור במקום לייאפ

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 6:46:21

משחק קשוח של 2 קבוצות מאומנות .
בוסטון קבוצה מצוינת ,היא צריכה עוד חתיכה אחת והם מסוגלים ללכת עד הסוף .
החתיכה החסרה – סנטר הגנתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

נכון

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 6:50:39
Reply to  ADISU33

חסר גם הייווארד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היכן נעלם פט פטרסון? היה פעם בחמישייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום מככב מול האנקונדה

stam
stam
21/11/2019 6:48:15

טייטום יהלום. העתיד של הסלטיקס.

stam
stam
21/11/2019 6:49:14

באמת מזל, מרקל פולץ – מה כבר פילדלפיה היתה עושה עם טייטום?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

טייטום היה נראה כמו טוביאס שם. במקרה הטוב.

דבר שני טייטום לא נראה לי יהפוך לסופרסטאר שציפיתי ממנו, אולסטאר כן יותר מזה לא חושב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוסטון סיימו יפה מאד את הרבע עם ווינמייקר. עכשיו זה זמן סייבורג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי מתגעג לקיירי?😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוק מתחיל את הרבע עם 4 מחמישיית המוות קאווי גורג לו והארל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיילן בראון עמוק בלוע האנקונדה מתחילת הרבע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאווי עושה חיסול לגיילן הדביל שמנסה להקפיץ מולו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 6:56:36

לינקים רבותי
XYZ לא עובד לי במעבדה משום מה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 7:02:01
Reply to  Smiley

תודה רבה ידידי
הסלטיקס מפתיעים אותי מאד לטובה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראים מעולה בהגנה

Smiley
21/11/2019 7:08:46

כן. חבל על המרמור התמידי לעתים קרובות 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סייבורג התאהב בשלשה. הוא צריך לרכז ולחפור בפנים ולהוציא כדורים לגורג ולו ולא להיפך הם מתרגלים עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסלטיקס הצליחו לזרוק סריקה אחת נורמלית מול ההגנה הזאת רק שתבינו את הפוטנציאל ההגנתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קמבה משחיל הסלטיקס בורחים רזי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 7:02:54

כן כן, חמסה חמסה חמסה
פילפל שום מצה כשרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שימו לב שאי אפשר להיכנס לצבע בהרכב הזה מולם. בוסטון לקחו רק זריקות מ3.

stam
stam
21/11/2019 6:59:49

קמבה, סמארט, ג'יילן, ביחד עם 9 מ-36…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גאמפ אראונד של האוס אוף פיין איזה נוסטלגיה 😂😂

stam
stam
21/11/2019 7:05:28

Irish Pride

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הניסוי תם וגורג ירד לספסל😎 במשחק אחר?

stam
stam
21/11/2019 7:02:56

לא זוכר מי כתב קודם למעלה, אבל זה הכי מדויק – בוסטון היא לא רק קבוצה מאומנת, אלא כזו שפשוט כיף לראות. וזה עולה לי בדמים לפרגן לאיזשהי קבוצת ספורט של אוכלי השועית. בוסטון וטורונטו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השופטים עם כל המנוחות ממשיכים לעצור מומנטום של בוסטון ולתת לקאווי אוויר לנוח חח.
תראו כמה זמן מנוחה אחרי טיים אאוט סתם ככה. לתת לקאווי אוויר. קיבלו חישמול מסילבר

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 7:04:31

מרכוס סמארט "הנגר" שאין לו אפילו מקום בקבוצת יורוליג על-פי דברי החכמים שמעון/ברוך היה שם את יוסטון בפיק של הקבוצות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

פחחח מתי שמעון ברוך אמרו את זה תביא הוכחות? להיפך תמיד פרגנתי לסמארט. ויש לו גם התקפה קצת בניגוד לנגר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

אתה אמרת שהוא לא מתאים לליגה בישראל זוכר?

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 7:18:05

עכשיו התחלת להמציא אהה?
אני מאלה שחולה על שחקנים כמו סמארט ,מחזיק מהם יותר מאשר הרבה קלעים .
סמארט תמיד היה אחד השחקנים האהודים עלי ותמיד התווכחתי עם הד"ר שוויתר עליו

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 7:23:53
Reply to  ADISU33

גם אני כשרוזיר היה בשיא תמיד אמרתי סמארט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

ושכחת שסמארט נוגב עי פורנייה ובוגדן באליפות העולם? אל תשכח כמה טוב שסמארט לא יהיה הוא תמיד משלים. הוא לעולם לא יוביל קבוצה כמספר 1 למשהו. רק משלים לכוכבים אחרים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טיים לורד חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בואנה ריברס התייאש תוך 3 דק מקאווי גורג הארל ולו יחד חחח. מה קרה דוק תן להם לשחק

stam
stam
21/11/2019 7:11:28

פחחחח….
אין בעולם יותר קליר פאת' מזה. פאול שמנע סל בטוח בהתקפה לבד מול הסל. זה שוד קטן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוק מנהל נוראי את המשחק. מחליף הרכב כל 2 דק. תן כבר לאנקונדה לשחק רבאק

Smiley
21/11/2019 7:12:34

ווקר הגיע בזמן למשחק – ישירות לרבע ה-4

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גמרו אותי הפסקי זמן. כמה פסקי זמן יש רבאק.

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 7:13:07

בוסטון בזבזו שנתיים התקדמות של טייטום ובראון בהחתמת קיירי flat Earth אירווינג.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

יהיה צחוקים איתו ועםמדוראנט.

הנה דוק חזר עם האנקונדה לתת לה 5 דק בהרכבה המלא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקליפרס רק 5 וחצי דק לסיום עם האנקונדה בהרכבה המלא לראשונה בברלי קאווי לו גורג הארל. דוק נזכר. בפיגור 7 נראה אם יצליחו למחוק את זה

stam
stam
21/11/2019 7:19:37

קוואי על הספסל. אבל מוחא כפיים בטירוף (בסטנדרטים שלו).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק 2 הפרש. האנקונדה מחקה 5 הפרש פסק זמן של סטיבנס. הגנה אימתנית בוסטון לא מצליחה לזרוק לסל.
דוק מפגר שנתן להם רק 5 דק יחד וכל מיני גרינים ומקראודרים נוסו
נראה אם הסלטיקס ישרדו את האנקונדה

stam
stam
21/11/2019 7:19:00

and just like that… כשקוואי על הספסל. רק 2.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

קאווי לא היה על הספסל.
האנקונדה לראשונה בהרכבה המלא הרכב המוות שיסגור משחקנים עלתה בפיגור 10 שהיה 6 דק לסיום ורצה 8 0

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 7:19:15

זה מה שקורה שסטיבנס לא קורא את המשחק ולוקח פסק זמן רק כשכבר מאוחר מדיי.
היה צריך לקחת אותו כשהקליפרס צימצמו ל 5….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סייבורג התאהב בשלשה ולא מפסיק לנגר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקליפרס מעיפים רק דלשות חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פוסטרהשל ראווי על טייס המסכן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סמארט מנגב את סוויט לו האוויר ההגנתי אדיסו דריימונד היה מת לדעת התקפה כזאת כמו סמארט חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדיסו אתה משווה הין סמארט לגרין הנגר? סמארט פי 10 עליו בהגנה ופי 20 עליו בהתקפה

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 7:22:22

דרג וזרג גרמני

stam
stam
21/11/2019 7:22:23

אופנסיב ברור של ג'ורג'. ושרקו הפוך??

Smiley
21/11/2019 7:23:20

איזו בדיחה השריקה הזו על ג'ורג'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה קאווי הפסיק לזרוק חצאי מרחק לפתע? וזורק רק שלשות במשחקים האחרונים? השתילו לו תוכנת מורי?

stam
stam
21/11/2019 7:24:30

שריקה שערוריה. שערוריה. זו שריקה של משחק.
אם דוריס העאמה מסכימה שזה אופנסיב, מה עוד נשאר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

דרג זרג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מרקוס סמארטטטט מי משווה אותו לדריימונד הנגר

סוסמעץ
סוסמעץ
21/11/2019 7:24:58

מתחיל להימאס מהשיפוט המחורבן בליגה הזו

stam
stam
21/11/2019 7:25:10

במקם 6 לסלטיקס ועבירה לזכותם, 2 וחצי לסוף, עבירת פאנטום לג'ורג'. באמת שערוריה.

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 7:25:18

תייס גם לבן. גם לא אמריקאי. וגם דרגת זרג.
הקאסטה התחתונה ביותר בליגת הכסף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה הגנה של סמארט אבל מונטרזל קולע

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 7:25:27

חחחחחח איך לא הפכו את השריקה?
מלחמת זרג-דרג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

לא מששנה מה אתם רואים אלא מה שרקתם אמר פעם אדם חכם

Smiley
21/11/2019 7:28:36
Reply to  ADISU33

הצ'אלנג' היה על הפאול של בראון על ג'ורג'. זה היה לפני אופנסיב של ג'ורג' זה לא משנה (ולא נבדק)

stam
stam
21/11/2019 7:33:58
Reply to  Smiley

אתה טועה וכתבתי לך למטה.
הצ'אלנג' חל על כל המהלך. גם אם יש אופנסיב קודם. זה החוק.

Smiley
21/11/2019 7:36:38
Reply to  stam

בדקת את זה? שלח קישור לחוק

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 7:25:45

אפשר לתת לו גרזן בראש והוא יקבל עבירה לרעתו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סוויט לווווווווו מאניייייי

סמארט התחפש,לדריימונד ועשה איירבול

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2019 7:27:01

סוויט לו
מאני

Smiley
21/11/2019 7:27:24

4 התקפות אחרונות של הסלטיקס והם עוברים לבידודים ומחרבים לעצמם את המשחק

stam
stam
21/11/2019 7:27:47

השופטים נתנו את המשחק. חד וחלק.
מרגע הצ'אלנג', השקוף, שעוד נדחה! – הכל קרס.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2019 7:29:18
Reply to  stam

זה היה פאול ברור, גם תייס וגם בראון נתנו לג'ורג' את הדחיפה הקלה בצד של הגוף.
נגד גארד שחודר לסל זה תמיד פאול

Smiley
21/11/2019 7:29:27
Reply to  stam

לא קשור. הסלטיקס בארבע התקפות אחרונות עם בידודים שלא קשורים לכלום מאבדים זאת בעצמם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חברה הקליפרס והלייקרס מכינים את האתרוגים לפלייאוף. זה כלום לעומת מה שילך שם אל תמרמרמרו תשלימו עם ה wwe.

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 7:29:59

1+
הבנתי והתייאשתי.
אני רואה הרבה פחות ואם כן אז רק מצפה לקומדיות.
בגלל זה מעדיף יוסטון וכאלה.

stam
stam
21/11/2019 7:30:02

עזוב, זה היה מוגזם. כי היה לך צ'אלנג'! שהראה בדיוק, אופנסיב, הכי ברור בעולם.
והם עוד אומרים, הפוך? ולקוחים לסטיבנס את הצ'אלנג' שנשאר?
ובמקום 6 פור וכדור שלך, זה הפוך?
שיפוט זוועה.

Smiley
21/11/2019 7:31:16
Reply to  stam

שוב, הצ'אלנג' היה על הפאול של בראון, ולא משנה האופנסיב לפני

stam
stam
21/11/2019 7:31:59
Reply to  Smiley

להיפך!!
זו בדיוק ההוקאה בחוק: רשאים לפסוק *כל* מה שקרה במהלך. גם האופנסיב מוקדם.
לכן זה מקומם.

stam
stam
21/11/2019 7:32:13
Reply to  stam

ההוראה…

Smiley
21/11/2019 7:33:23
Reply to  stam

תבדוק את זה. אני לא בטוח

Smiley
21/11/2019 7:33:51
Reply to  stam

זה דומה למקרה של דרוזן שהיה לפני איזה יומיים עם האופנסיב שלו בסוף

stam
stam
21/11/2019 7:38:42
Reply to  Smiley

בטוח בטוח, גם דובר על זה בלייב.

Smiley
21/11/2019 7:40:44
Reply to  stam

A team can use its challenge for:
Personal foul calls on its own team at any time in the game; and
Out-of-bounds and goaltending/basket interference calls during the first 46 minutes of the game and the first three minutes of OT.
.
לפי מה שאני מבין הערעור על השריקה ולא על מה שלא נשרק.

Smiley
21/11/2019 7:41:10
Reply to  Smiley

וזה ממשיך
Teams cannot challenge non-calls or other types of calls not listed.

Smiley
21/11/2019 7:42:19
Reply to  Smiley

When challenging a called foul, a coach can only challenge that the foul was not a foul; however, the review also will consider certain other reviewable matters (e.g., continuation, out-of-bounds)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 7:28:58

ושוב סטיבנס לא לוקח פסק זמן בזמן
🙂
חסר לו הגרוש ללירה כבר כמה שנים….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין חברים הרכב האנקונדה הוא רצחני הגנתית התקפית וגם מאותרג זה שילוב קטלני. למסלה של בוסטון דוק שיחק איתו רק 6 דק היום בסיום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטוםםם משווההה

יאללה סיעבורג לסל נצחון

Smiley
21/11/2019 7:30:18

המוקה קובי!!!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 7:30:37

OMG
איזה בXXX יש לטייטום, אללה יוסטור.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 7:32:55

וגם עשה שם עבירה…
היתה צריכה להיות עבירה של טייטום על PG אבל גייסון מתחיל להיות דרג..
חחחחחחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 7:34:18

לא הייתה שום עבירה, ג'ורג' דרך לו על הרגל ואיבד שיווי משקל

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 7:31:29

טייטום עשה מייקל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה סייבורג זורק רק שלשות חחחחח השתילו לו תוכנת מורי הארכה

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2019 7:31:44

אני הייתי הולך לו וויליאמס חודר לסל

Smiley
21/11/2019 7:32:26

בשביל האחד-על-אחד הזה וסטפ-בק משלוש כבר היה עדיף לתת ללו וויליאמסאת הבידוד בסוף

Smiley
21/11/2019 7:32:51
Reply to  Smiley

בטח שסמארט שומר על קוואי וטאטום על וויליאמס. תביאו איזה חסימה לחילוף או משהו

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 7:32:35

מה יש לאתרוג עם תוכנת מורי??
ממתי הוא לא הולך לסל במצב כזה??

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא כבר כמה משחקים לא מתקרב מעיף רק שלשות ורק קרש באחוזי ראס. תוכנת מורי הושתלה בהצלחה הוא אפילו עשה סטפבק🙄🙄

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 7:35:20

ממש מוזר. אולי זה מה שהתכוונו נוט הלטי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂

הכי מצחיק איך פתאום יצא לו סטפבק 🤣🤣🤣🤣 זה באג עיוות מתי הוא עושה סטפבק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסייבורג עבר השתלת תוכנת מורי במעבדות סקיינט ביוסטון

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 7:33:03

יש באג 2000, להכניס למוסך לבדיקת מחשב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום במוד ממבה היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוק חייב להרכב הזה הרבה זמן במשחקים הבאים לגבש אותם הם קצת תקועים התקפית אבל בהגנה הם רצח אלוהים ישמור

Smiley
21/11/2019 7:35:55

למה טאטום לא רעה כדור עד לשלשה האחרונה שלו. במקום לראות את סמארט וקמבה משחקים בידודים?

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2019 7:37:20
Reply to  Smiley

כי בוסטון עשו האד האנטינג על מי שלו וויליאמס שמר
זה שיטת המשחק שלהם
הם מזהים את המגן הכי חלש והולכים עליו

Smiley
21/11/2019 7:43:01

תביא איזו חסימה עם טאטום כדי שיקבל אותו בחילוף או משהו

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2019 7:36:05

ימות המשיח
הקליפרס מקבלים שיפוט ביתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בברלי והוא היחיד להמר עליו באנקונדה

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 7:36:28

חחחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 7:36:48

אין משחק בלי שיגועים

stam
stam
21/11/2019 7:37:17

וזה מה??
קמבה היה מטר מחוץ ל=zone!
ונתנו עבירה! ומשם לשלשה!
די נו. תסגרו את המשחק.
ועכשיו גם אין צ'אלנג'.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

גם ככה לא היו משנים בצאלנג 😂😂

אשך טמיר המקורי
21/11/2019 7:37:39

יאללה צחקתי מספיק להיום, ניפגש בפרק הבא

stam
stam
21/11/2019 7:37:48

ועוד הארל תופס את הראש, אוי, מה עשיתי… LOL

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חברה תבינו ההרכב הזה נכנס רק 5.40 לסיום בקליפרס. ההגנה שלהם מפחידה וזה אפילו לא ההתחלה. בפלייאוף לא ישחרו פטרסונים ומקראודרים אלא 35 דק ההרכב הזה

stam
stam
21/11/2019 7:39:51

אנחנו רואים 2 משחקים שונים.
זה האופנסיב של ג'ורג', והאופנסיב, הרצח עם, של הארל. לפני כל הללכת בעקבות תוצאה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

אתה מתלונן על שיפוט? חחחחח
אחי זה כל משחק ככה כמעט בליגה

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 7:38:54

צריך להחזיר את הסייבורג מיידית למעבדה ,יש מצב שתוכנת זדון הושתלה על-ידי חברת מורי ושות'

לילי
לילי
21/11/2019 7:39:50

לגבי החוק של הצ'אלנג' – סתם צודק.
החוק אומר בפירוש שהבדיקה היא על *כל* המהלך ולא רק על העבירה הנקודתית עצמה.
לפיכך על פי החוק הם היו אמורים לשרוק תוקף לג'ורג' ולבטל את העבירה של בראון (אם לדעתם הדחיפה הברורה עם היד הייתה עבירה).

Smiley
21/11/2019 7:44:22
Reply to  לילי

Teams cannot challenge non-calls or other types of calls not listed.
https://official.nba.com/coachs-challenge/

Smiley
21/11/2019 7:45:00
Reply to  Smiley

אם אני מפספס משהו אנא האר את עיני

לילי
לילי
21/11/2019 7:51:46
Reply to  Smiley

החוק אומר שאם אין שריקה אי אפשר לעשות צ'אלנג' (כמו המקרה עם קרי והווארד).
אבל אם יש שריקה והייתה עבירה (אחרת) כחלק מהמהלך עליו נשרקה השריקה (גם אם זאת לא העבירה עליה נשריקה השריקה) אז השופטים צריכים להתייחס גם אליה (בדיוק המיקרה הזה).

Smiley
21/11/2019 7:54:00
Reply to  לילי

When challenging a called foul, a coach can only challenge that the foul was not a foul; however, the review also will consider certain other reviewable matters (e.g., continuation, out-of-bounds)

Smiley
21/11/2019 7:54:36
Reply to  לילי

והצ'אלנג' היה על הדחיפה של בראון. איפה זה כתובשזה על כל המהלך?

לילי
לילי
21/11/2019 7:56:41
Reply to  Smiley

יכול להיות שאני טועה, אני אבדוק שוב ואחזור אליך.

Smiley
21/11/2019 7:57:45
Reply to  לילי

הנה קישור שמצאתי מהאתר של ה-NBA
https://official.nba.com/coachs-challenge/

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סמארט יצא מהזון באסה

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2019 7:41:21

אני לא בטוח שהשופטים עצמם יודעים מה הם עושים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סילבר מחשמל אותם בביצים אז יוצאות שריקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח קומדית דריקות למה תמיד,שורקים שלא ישרקו כלום. יש פה אינטנסיביות פלייאןף

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2019 7:42:55

זה נראה כאילו תייס נגע אחרון

stam
stam
21/11/2019 7:43:54

בכל מקרה, הסלטיקס עשו את הסטייטמנט שלהם. הם במשחק כמו כולם.

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 7:44:48

וואלה נראה משחק סיבוב שני משחק 5

חגי "התותח" ניסני
21/11/2019 7:47:14

הקליפרס ללא ספק יודעים איך לקחת מתנות. בוסטון לא הגיעה להארכה והשופטים התבזו אפילו יותר מהרגיל.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2019 7:47:20

בוסטון נתנו לבברלי פעמיים את השלשה בפינה והוא שרף אותם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חייב להמר על מישהו בהרכב האנקונדה ומהמרים על בגרלי ובצדק מה לעשות. שם אי אפשר כבר להביא דאבל טים

Smiley
21/11/2019 7:48:01

ובסוףבברלי גומר את המשחק הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדיסו חיסלת את סמארט. הפכת אותו לדריימונד. מאז שדיברת 3 איירבולים ורק ניגורים מה זה יש בך כוחות פניקס אפל? אתה מוזמן להצטרף למעבדות x hoops המנוהלות עי דר לס ועוזרו גיא המנווטים את כוחות המוטנטים

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 7:52:07

חחחח

חגי "התותח" ניסני
21/11/2019 7:48:56

נו שמעון אז דאבל טים? בטוח?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח חמוד שלי לך תחזור אחורה תקרא ותבוא לאבאלה.
אמרתי מול הרכב המוות אי אפשר דאבל טים אז לך תטריל מישהו אחר.

חגי "התותח" ניסני
21/11/2019 7:50:51

אה בברלי עכשיו נהיה סטף קרי. אבל הי אתה תמיד צודק (כי אתה אומר הכל…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח הםכת למטריל הלאומי.

שוב חוזר לך אחורה תקרא היטב תבין תפנים ותחזור ותעתיק לפה מה שאמרתי במשחקים קודמים מול הרכב המוות בייחוד במשחק מול טורנטו בבלוג החי. יש לך שם הכל. אם צריך עזרה גיא יעזור.
נכון אני אומר הכל אז הכל נכון ומה לעשות אופס צדקתי. דאבל טים צריך לדעת מתי להביא איך להביא מול מי ובאיזה הרכבים. מי שרואה מבין ומי שלא ממשיך להטריל

חגי "התותח" ניסני
21/11/2019 8:00:39

אני באמת משועמם מאוד (ולכן גם מטריל לא מעט לאחרונה – מקווה לטובת כולנו שנתחיל לעבוד בקרוב וזה יגמר) אבל יש גבול לזה שאני אלך אחרונית על מנת לקרוא את התגובות שלך -אם אמרת את זה ואתה כזה בטוח בעצמך, תמצא את התגובה ותצטט אותה במדויק כולל מראה מקום, עד אז מבחינתי אתה כרגיל ממציא תירוצים אחרי שהתחזיות שלך מופרכות.
.
בכל מקרה דאבל טים זה לא פיתרון להכל למרות שיש קבוצות שעדיף להפעיל את זה יותר או מול הרכבים מסוימים כדאי להפעיל את זה יותר.
.
נ.ב. – תודה שההטרלות שלי באמת מעצבנות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא ההטרלות שלך מצחיקות 🙂

לא צריך להיות נרס כדי לדעת מה לעשות מולו או מול כל כוכב אחר שלא בסופר טים. לפילי יש אותם כלים בדיוק.
הדאבל טים הזה אבל לא יהיה יעיל בחמישיה של בברלי וויליאמס קאווי גורג והארל. אבל שיש שאמט פטרסון וזובאץ מסביב הוא מאד יעיל

תגובה 214.3

תגובה 170

ואיך שהפסיקו קאווי חוגג. אגב בחמישיית המוות האמיתית שלהם בברלי לו וויל קאווי גורג הארל אין סיכוי לדאבל טים הזה להצליח, אחרים יהרגו אותם.
זה טוב שיש סביבו פטרסונים וזובאצים

קיצר עוד ניגוב שלי, לא נורא ניסית.

בינתיים מפתיחת העונה אני מנגב חזק

דריי MVP
סימונס מביא את פילי לגמר
דאבל טים זה מיותר ולא עובד

צ'ק
צק
צק

חגי "התותח" ניסני
21/11/2019 8:31:00

חחח. גדול אתה. שמעון כמה שלא יהיו הטרלות אני חולה עליך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם אני אוהב אותך גיסנו ואת כולם פה

stam
stam
21/11/2019 7:52:01

אתה מנפח בועה שלא קיימת. השם "אנקונדה" לא תפס. לא חשוב כמה תחזור עליו, ורק אתה. תראה – אין לזה לקוחות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

לא מנפח כלום. אני רק מביע את דעתי שהקליפרס הם הקבוצה הטובה בליגה עם ההגנה הטובה בליגה ובפלייאוף הם יחסלו את כולם בהגנה כמו בוסטון 08 ודטרויט 04 וכמוהן גם יקחו אליפות אם לא יהיה פציעות של הביג 4 (קאווי גורג לו הארל).
זו רק דעתי, לא חייבים להסכים איתי. יש כאלו חושבים הלייקרס יקחו, יש כאלו עם יוטה, פילי, באקס. כל אחד מה שמתאים לו.
היום חמישיית המוות עלתה לראשונה העונה 5:40 לסיום המשחק בפיגור 10 מול בוסטון וסיימה עם נצחון בשורה התחתונה.
במשחקים הקרובים יהיה הרצה קצת של התוכנה שתקועה בהתקפה במיוחד הסייבורג שכנראה הושתל לו וירוס מורי במעבדות סקיינט והיום אפילו השתחרר לו סטפבק בטעות, אני מניח שזה יפתר.

פתרונים שלי (מיועד לאלו שאומרים שאני אומר הכל ותמיד צודק)? קאווי צריך לרכז יותר סוויט לו יותר בחסימות ובקליעה וגם גורג'י. קאווי צריך לזרוק מלא מחצי מרחק ולדחוף את המגן עם הגוף הגדול והחזק שלו כמו בטורנטו (דוק, קלטות של ניק נרס בארונית B). שלשות? סטפבק? נייט, רק אם הוא לבד ואין ברירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז מה למדנו? בפלייאוף יהיו 35 דק של בברלי לו קאווי גורג הארל. בפלייאוף יריבות יסבלו קשה קשה מאד.

היום זה הרכב ששיחק לראשונה העונה יחד ורק 10 דק. ההתקפה מאד מאד חורקת וזה יפתר במשחקים הקרובים בהנחה שהדוק יתן להם דק משחק יחד ולא למקראודרים והפטרסונים.

למדנו גם שבוסטון בהחלט יכולה להעיף את פילי בפלייאוף וזה יהיה מצחיק.

יאללה אולי עוד הארכה

לילי
לילי
21/11/2019 7:53:38

ינצחו או יפסידו.
סמארט זה ה-שחקן שאתה רוצה בקבוצה שלך.

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 7:56:21
Reply to  לילי

10+

stam
stam
21/11/2019 7:57:33
Reply to  לילי

סמארט גם עלה ב-1 מ-11 לשלוש. תמיד יש מחיר.

לילי
לילי
21/11/2019 8:04:56
Reply to  stam

ברור לי.
לוקח אותו בכל מקרה בלי לחשוב פעמיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

זה בגלל קללת אדיסו

ADISU33
ADISU33
21/11/2019 7:54:58

סמארט מתאים כמו כפפה לקליפרס.
תארו לכם סמארט,קוואי,ג'ורג',הארל ולו ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

סמארט מתאים לכולם וגם לבוסטון. בגרלי בסדר גמור פחות טוב מסמארט אבל לא צריך יותר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 7:57:25
Reply to  ADISU33

ולמה אתה חושב שאוותר עליו אחרי משחק כזה?

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2019 7:55:04

הגמד הזה קמבה בחיים לא יקלע מעל קוואי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 7:56:40

כל הכבוד לסלטיקס
גאה להיות בצבא הירוק
הפסידו אבל נתנו פייט טוב.
זהבקלות יכול היה להיות משחק הגמר של הפליאוף.
ועשו את זה בלי הייווארד, כבוד!

לילי
לילי
21/11/2019 7:57:44

תהיה גאה בקבוצה שלך.
לדעתי הם כרגע משחקים הכי טוב בליגה.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2019 7:59:48

מה נהיית נבחרת ישראל נגד ליברפול בשנות השמונים?
הפסידו בכבוד והמאמן של ליברפול אמר שמספר 7 מוצא חן בעיני

הפסד זה הפסד ונצחון זה נצחון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/11/2019 8:33:35

טרנטה אבל לפניך….
מכיר את הסטיקר?

stam
stam
21/11/2019 7:56:50

אשכרה גנבו נצחון. לא שזה עקרוני בסוף העונה, אבל זה מעצבן לראות.

גיא הירוק
21/11/2019 7:57:18

רק לצורך הבהרה –
במהלך ריוויו, השופט לא יכול להחליט על עבירה שקדמה למהלך. רק עבירה שהיא חלק מהמהלך, על ידי מי ששותפים למהלך, או משפיעים עליו בסמיכות זמן, יכולה להישרק כחלק מהריוויו.

לילי
לילי
21/11/2019 7:59:07

זה גם מה שאני הבנתי – והדחיפה של ג'ורג' הייתה חלק מהמהלך.

לילי
לילי
21/11/2019 8:00:09
Reply to  לילי

(לא שאני בא בטענות לשופטים, נטו דיון תאורטי)

Smiley
21/11/2019 8:00:15

כלומר לצורך העניין יכלו לשרוק אופנסיב, כמו שלפני יומיים יכלו לשרוק עבירה לטובת דרוזן שקדמה לאופנסיב שלו?
או שמה שיכול היה להישרק לאופנסיב של ג'ורג', זה מהלך שקדם להלך שבו הוא קיבל את העבירה מבראון?
איפה זה רשום
https://official.nba.com/coachs-challenge/

stam
stam
21/11/2019 8:00:43

המושן של PG לסל, עם העבירה על תייס, הוא בפירוש חלק מהמהלך. אחריו באה העבירה לכאורה, של מי זה היה מבוסטון, על ג'ורג'.
לכן בצ'אלנג', אתה שורק לאופנסיב של ג'ורג'. ונותן כדור לבוסטון.
תקן אותי אם אני טועה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

אתה טועה.

שרקת משהו. בצאלנג' אתה רואה שטעית, אתה משאיר את ההחלטה בכל מקרה, לא משנה מה ראית אלא מה שרקת.
אם הבוס הגדול ירצה שתשנה את ההחלטה יש לך סוללה חשמלית מחוברת לביצים והוא נותן לך מכת חשמל קלה אם הוא מעוניין בשינוי. ראה מקרה ניק נרס.

המשגיח
21/11/2019 8:01:08

יופי של משחק

לילי
לילי
21/11/2019 8:02:45

All in All – להרגשתי זה היה המשחק הטוב ביותר שיצא לי לראות העונה.
פשוט תענוג של כדורסל בין שתי קבוצות מהעלית של הליגה.

stam
stam
21/11/2019 8:12:52
Reply to  לילי

משחק פגז, כנראה הולך לעלות לי הרבה בגלל מישהו בצד השני של העולם, שלא מבין מה אני כ"כ עסוק… אנשים לא רואים NBA מסתבר.
סאלאמאתתתתתתתתתתת